VESSANT DE BARCELONA
PASSEIG DE LES AIGÜES
CAMINAR PER COLLSEROLA – ruta 0
Passeig de les Aigües: informació general i variants de caminades



Informació sobre el Passeig de les Aigües (o Carretera de les Aigües), prou conegut per caminants, corredors i ciclistes. Grans panoràmiques de Barcelona i entorn. Variants de caminades des del Pla dels Maduixers a Plaça Mireia, i viceversa.
CAMINAR PER COLLSEROLA – ruta 2
Passeig de les Aigües-1: del Pla dels Maduixers a Plaça Mireia
Per accessos: 14 kms / 3h 15min / 162 m+ / Lineal
Passeig Aigües: 9 kms / 1h 55min / 15 m+ / Lineal
Itinerari: Av.Tibidabo (Plaça Kennedy)-Pl.Doctor Andreu-Pla dels Maduixers-Vallvidrera-Mirador dels Xiprers-Plaça Mireia-Finestrelles-Diagonal (Zona Universitària)



Travessa sencera del Passeig de les Aigües, resseguint el circuit esportiu de DiR (de 9 kms), des del Pla dels Maduixers fins a Plaça Mireia.
Inici a Plaça Kennedy i final a la Diagonal.
CAMINAR PER COLLSEROLA – ruta 3
Passeig de les Aigües-2: de Plaça Mireia al Pla dels Maduixers
Per accessos: 14 kms / 3h 15min / 212 m+ / Lineal
Passeig Aigües: 9 kms / 1h 55min / 28 m+ / Lineal
Itinerari: Diagonal (Zona Universitària)-Finestrelles-Plaça Mireia-Mirador dels Xiprers-Vallvidrera-Pla dels Maduixers-Av.Tibidabo (Plaça Kennedy)



Travessa sencera del Passeig de les Aigües, resseguint el circuit esportiu de DiR (de 9 kms), des de Plaça Mireia fins al Pla dels Maduixers.
Inici a la Diagonal i final a Plaça Kennedy
CAMINAR PER COLLSEROLA – ruta 51
Travessa completa pel Passeig de les Aigües, de Penitents a Zona Universitària
16,6 kms / 3h 25min / 153 m+ / Lineal
Itinerari: Av.Vallcarca (Penitents)-Turó de Collserola-Pla dels Maduixers-Font del Mont-Vallvidrera-Mirador dels Xiprers-Plaça Mireia-Finestrelles-Diagonal (Zona Universitària)



Caminada pel Passeig de les Aigües, des de Penitents fins a Esplugues, resseguint el vessant barceloní de Collserola. Vistes panoràmiques.
Inici a Vallcarca i final a la Diagonal.
CAMINAR PER COLLSEROLA – ruta 80
Travessa completa pel Passeig de les Aigües, de Zona Universitària a Penitents
14,9 kms / 3h 10min / 230 m+ / Lineal
Itinerari: Diagonal (Zona Universitària)-Finestrelles-Plaça Mireia-Mirador dels Xiprers-Vallvidrera-Font del Mont-Pla dels Maduixers-Turó de Collserola-Av. Vallcarca (Penitents)



Caminada pel Passeig de les Aigües, des d’Esplugues fins a Penitents, resseguint el vessant barceloní de Collserola. Vistes panoràmiques.
Inici a la Diagonal i final a Vallcarca.
CAMINAR PER COLLSEROLA – ruta 69
Passeig de les Aigües: de Plaça Mireia a Font del Mont i retorn
11,4 kms / 2h 30min / 43 m+ / Anar i tornar
Itinerari: Plaça Mireia-Mirador dels Xiprers-Vil·la Paula-Passarel·la Ctra. Vallvidrera-Font del Mont i retorn.



Caminada pel Passeig de les Aigües, des de Plaça Mireia (Esplugues de Llobregat) fins a la Font del Mont (Vallvidrera), visita de la font, fer mitja volta i tornar pel mateix camí al punt d’origen.
CAMINAR PER COLLSEROLA – ruta 85
De Sant Gervasi a Pedralbes, pel Passeig de les Aigües
11,75 kms / 2h 40min / 159 m+ / Lineal
Itinerari: Pl.Kennedy-Av.Tibidabo-Pl.Doctor Andreu-Pla dels Maduixers-Passeig de les Aigües (Font del Mont)-Font del Lleó-Pedralbes-Diagonal (Zona Universitària).



Caminada parcial pel Passeig de les Aigües (poc més de 6,5 kms), amb parada a la Font del Mont. Pujada cap al Pla dels Maduixers per l’avinguda del Tibidabo, i davallada per la Font del Lleó i Pedralbes,